ПРОГРАМИ ІНФОРМАТИКА

Програми

 Навчальні програми з інформатики на 2014-2015 н.р.


 2-3 клас

Морзе Н.В., Ломаковська Г.В. та ін. Програма "Сходинки до інформатики" для 2-4 класів (Затверджено МОНУ, наказ від 12.09.2011 р. №1050)
Календарно-тематичне планування уроків інформатики у 2 класі 

Календарне планування за підручником “Сходинки до інформатики. 2 клас” (авт. Г. В. Ломаковська, Г. О. Проценко,Й. Я. Ривкінд, Ф. М. Рівкінд).

Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу у 2-х класах загальноосвітніх навчальних закладах 

Орієнтовне календарне планування за підручником "Сходинки до інформатики. 3 клас" 

Інструктивно-методичний лист щодо вивчення інформатики  у 2012/2013 н.р. 





5- 6 клас



Оновлена!!!   Інформатика . Програма  для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів
В календарному плануванні врахувати зміни до програми!!! 

 9 клас






Інформатика 10-11 клас

  1. рівень стандарту
  2. академічний рівень
  3. рівень поглибленого вивчення
  4. профільний рівень

Курси за вибором для профільного навчання   

          1. Програма курсу за вибором «Основи комп'ютерної графіки»(Ю.О.Дорошенко, І.О. Завадський) 
          2. Програма курсу за вибором «Основи веб-дизайну» (І.О. Завадський, Н.С. Прокопенко) 
          3. Програма курсу за вибором «Сучасні офісні інформаційні технології» (Ю.О. Дорошенко, В.В. Лапінський, Л.А. Карташова) 
         6. Програма курсу за вибором «Основи комп'ютерної безпеки» (В.П. Пасько, Н.С. Прокопенко) 
        7. Програма курсу за вибором «Основи Інтернету» (Ю.О. Дорошенко, І.О. Завадський, Н.С. Прокопенко) 
         8. Програма курсу за вибором «Основи створення комп'ютерних презентацій» (І.О. Завадський, Н.С., Прокопенко, Т.Г. Проценко) 
         9. Програма курсу за вибором «Місrosoft Excel у профільному навчанні» (А.П. Забарна, Ю.В. Триус, І.О. Завадський) 


11. Програма курсу за вибором "Основи алгоритмізації та програмування" для організації профільного навчання у старших класах загальноосвітніх напвчальних закладів (Т.П.Караванова, В.П.Костюков). (www.itosvita.ucoz.ua/index/navchalni_programi/0-6) 
12. Програма курсу за вибором «Основи баз даних»  (авт. І.О. Завадський) (www.zavadsky.at.ua).
13. Програма курсу за вибором "Основи апаратного та програмного забезпечення роботи комп'ютера"(автри Ю.В. Бойко, М.О. Войцеховський, С.М. Дзюба) - Газета "Інформатика" № 5 березень 2012р.
14. Програма курсу за вибором "Основи програмування на C#" (автори М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко) - Газета "Інформатика" № 7 квітень 2012р.
15. Програма курсу за вибором «Інформаційні технології у бізнесі» для учнів 10—11 класів інформаційно-технологічного та технологічного профілів.(втори С.М. Дзюба, О.О. Заставнюк, М.О. Войцеховський) - Газета "Інформатика" № 9 травень 2012р.
16. Програма курсу за вибором «Інформаційні технології проектування. основи автоматизованого проектування» для учнів 10—11 класів інформаційно-технологічного профілю (С.М. Дзюба, В.А. Пасічник)- Газета "Інформатика" № 9 травень 2012р.


 Пропедевтичні курси (факультативи, курси за вибором)



  • 3, 4 клас - "Кроки до інформатики. Шукачі скарбів"
  • 6, 7, 8 клас - "Шукачі скарбів. ІІ рівень" -  для тих, хто вивчав  у попередніх класах "Кроки до інформатики. Шукачі скарбів"
  • 6 клас - "Інфомандри"  -  для тих, хто не вивчав  інформатики у попередніх класах 
  • 7-8 клас - "Основи інформатики, 7- 9 клас. Автори: В.В.Володін, І.Л.Володіна, Ю.О.Дорошенко, Ю.О.Столяров. 
  • 7- 8 клас - "Інформатика. Єдиний базовий курс. 7-9 класи".авт. О.ППилипчук, І.ІСальнікова, Є.А. Шестопалов
  • 7-8 клас - курс для факультативних занять і підготовки до олімпіад учнів 7-9 класів «Основи програмування» (авт. С.Д. Вапнічний, В.В. Зубик,         В.А. Ребрина)  www.sites.google.com/site/fakult7khmel/




Навчально-методичне забезпечення


        Можна використовувати такі навчально-методичні матеріали:
        1.   Навчально-методичний комплект «Шукачі скарбів» для 3-4 класів (автор ОВ. Коршунова), 
– навчально-методичний посібник «Інформатика» для вчителів (2-класи);
 робочі зошити «Інформатика» для учнів ( 3, 4 класи)
 комп’ютерна навчальна програма «Скарбниця знань» для 2-4 класів.
Програма пропедевтичного курсу інформатики «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» для 2-4 класів. Автор: Коршунова О.В.   




Методичні рекомендації з викладання цих пропедевтичних курсів наведено у Інформаційному збірникуМОН, № 25-27, 2010 р.
2. курс «ІНФОмандри» (5-класиавт. ОПКазанцева); 
Програма пропедевтичного курсу інформатики «ІНФОмандри» для учнів 5-6 класів.       http://infomandri.osvita.info
3.  курс «Вступ до програмування мовою Лого» (5–класи,              авт. Г. Пахомова); 
4. курс «Основи робототехніки» (5-8 класи, укл. Д. І. Кожем’яка);

          Програма курсу за вибором «Основи робототехніки» для вивчення у 5-8 класах Укладач: Кожем’яка Д.І.


 програма для 5-класів;
– навчально-методичний посібник «Інформатика» для вчителів (5 і 6 класи);
 навчальні посібники «Інформатика» (5 і 6 класи);
 робочі зошити «Інформатика» для учнів (5 і 6 класи);
 комп’ютерна навчальна програма «Скарбниця знаньІІ рівень» для 5-класів.


Як окремі курси в рамках допрофільного вивчення інформатики можуть бути використані:


6.  курс «Основи інформатики7-9 класи» (авт. В.В. Володін,            І.Л. ВолодінаЮ.О. Дорошенко,Ю.О. Столяров);


7. «ІнформатикаЄдиний базовий курс7-9 класи»  (авт. О.ППилипчук, І.ІСальнікова, Є.А.Шестопалов); 

8. курс для факультативних занять і підготовки до олімпіад учнів 7-9 класів «Основипрограмування» (авт. С.Д. Вапнічний, В.В. Зубик,         В.А. Ребрина) www.sites.google.com/site/fakult7khmel/


Методичні рекомендації з викладання цих пропедевтичних курсів наведено у Інструктивно-методичному листі про викладання інформатики у 2010/1навчальному році.


 Оцінювання навчальних досягнень

Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики

  Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики, 5 клас.

  Таблиця розподілу годин інформатики,  практичних робіт та тематичних оцінювань

клас
Загальна кількість годин
Кількість практичних робіт
Кількість лабораторних робіт
Кількість тематичних оцінювань
 5


9
 35


35
6


12
-


-
4


4
10 (рівень стандарту)
35
11
-
4
10 (академічний рівень )
35
14
-
4
10 (інформаційно-технологічний- дві змістові лінії: ІКТ та ОАП)
ІКТ (2 год на тиждень)
ОАП (3 год на тиждень)



70

105



30

22



-

16



9

10
11 (рівень стандарту)
35
13
-
4
11 (академічний рівень )
70
20
-
7-8
11 (інформаційно-технологічний- дві змістові лінії: ІКТ та ОАП)
ІКТ (2 год на тиждень)
ОАП (3 год на тиждень)




105

70




23

15




2

12




10

9



Комментариев нет:

Отправить комментарий